Nye kjentmannstopper -høsten 2008

Kjentmannstoppen utvider med 8 nye topper en i hver av bygdene Elverum, Våler, Åsnes, Hof, Grue , Brandval , Vinger og Eidskog. I Odals-kommunene vil det ikke bli flere topper. Vi endrer nå kravet til enten å ta alle de tre høyeste toppene i alle bygdene ( inkl. Odals-bygdene) som før til sammen 30 topper, eller de fire høyeste toppene på Finnskogen ( Odals-kommunene unntatt.) 32 topper til sammen.
Det er selvsagt fritt frem om man vil ta alle de 38 utplasserte toppene, men etter hvert vil Odals-kommunene gå ut av tilbudet, og kun toppene på Finnskogen telle.
Beskrivelse av alle toppene får du ved å skrive det ut fra denne hjemmesiden, eller ved henvendelse til en av styremedlemmene i foreningen.
Det har vist seg at stemplene som fra begynnelsen var plassert på alle toppene ikke holdt mål, og vi har derfor gått over til å benytte koden som står på posten som kontroll. Noter denne sammen med datoen du var der i heftet.

LES MER OM KJENTMANNSTOPPEN